Vi mener at Elkjøp driver bare salg, uten service!
Dato: 22 August kl. 10:47 Emne: Data

Elkjøp Redaktøren hjalp i uke 33/08 et eldre familiemedlem å handle flat TV hos ”Giganten”. Etter avtale skulle Tv-en leveres 20.08.08 mellom kl: 12 og 16.


Redaktøren tok fri for å bistå, men ingen TV ankom og mangler fremdeles kl. 21:15. Transportøren skulle ringe 1/2 - 1 time før ankomst. Vi ringte 3 ganger til ”Gigantens” hovedkontor i Oslo for å få tlf. nr. til transportøren, men alt de gjorde, var å sende mail til butikken Åsane? Det tar 48 timer før butikker følger opp mailene!

Ved å route alle telefonhenvendelser til Oslo, skjermer de totalt butikkene for inngående telefoner og all kommunikasjon med kunden. Kunden må selv fysisk oppsøke butikken for å kommunisere direkte med dem.

Dersom Elkjøp mener at dette er service, er mentaliteten i firmaet helt feil. Elkjøp driver kun salg, og reparasjoner av produktene går via firmaet STRAX. Vi mener at service er fraværende.

Etter den slette behandlingen med flat skjermen, og etter alt vi har lest i pressen, har vi har bestemt oss for å annullere ordren. Betaler gjerne litt mer for SERVICE!

Les mer om Elkjøp






Denne artikkelen kommer fra itBergen.no™
http://www.itbergen.no

Adressen til denne artikkelen er:
http://www.itbergen.no/modules.php?name=News&file=article&sid=273